La tarda d'aquest passat divendres es van presentar els elements centrals de la 'Campanya de Tardor' que impulsa l'Associació de Botiguers de Blanes Centre, amb el suport de l'Ajuntament de Blanes.
La presentació de la campanya celebrada el passat divendres a la Plaça d'Espanya, la van encapçalar el president de l’Associació de Botiguers de Blanes Centre, Lluís Pascual, acompanyat de l'alcalde de Blanes, Àngel Canosa, el tinent d'alcalde de Promoció de la Ciutat, Albert Sanz, així com membres de la junta de l'entitat comercial i el creador dels personatges de la campanya, Sergi Ros. També van participar-hi bona part dels establiments adherits a la iniciativa.
La campanya 'En Bla i la Nes, una aventura per aquesta tardor', recupera un projecte engegat fa 20 anys per part de diversos departaments de l'Ajuntament de Blanes per explicar la història de la vila a través de contes infantils protagonitzats per dos personatges animats. Ara, 20 anys més tard, l'ABBC ha cregut oportú recuperar en Bla i la Nes, que formen part de l'ideari col·lectiu del municipi amb una doble vessant. Per un costat, recuperar la generació que ara ja tenen entre 20 i 30 anys, i de l'altra obrir un nou món de contes i animació a totes les criatures que encara no els coneixen. El nou conte es tracta d’un relat ple d'aventures d'en Bla i la Nes sobre la tardor on es potencien els elements propis del comerç local.