|          

L'Ajuntament de Lloret i una vintena de discoteques i bars signen un conveni per millorar la convivència a la zona d'oci nocturn

L'Ajuntament de Lloret ha signat un conveni amb una vintena d'empreses d'oci nocturn  per a reforçar el compliment de l'Ordenança de Civisme i Convivència ciutadana, aquest estiu, a través de la contractació d'auxiliars de serveis d'oci nocturn. El conveni signat té per objectiu millorar el compliment de les conductes recollides a l'ordenança aprovada per Ple Municipal al 2012 i que s'ha revisat aquest any, i incidirà en el compliment de la mateixa per tal d´evitar en la mesura del possible els sorolls, la venda ambulant, el consum de begudes alcohòliques i altres drogues a la via pública, els actes de vandalisme o l'oferiment i demanda de productes i serveis il·legals a la via pública, entre d'altres.

Mitjançant el present conveni aquestes empreses d'oci nocturn es comprometen a assumir el cost econòmic de la contractació de personal auxiliar de serveis per a realitzar tasques de control dels espais públics adjacents als seus establiments amb un import total de 75.910€. Aquest import s'ha calculat en base a l'aforament total que tenen els diferents locals participants. Per la seva banda l'Ajuntament assumeix la contractació formal auxiliars de serveis d'oci nocturn donat que la competència en matèria de seguretat a la via pública i espais públics és una competència municipal. En total es contractaran entre deu i onze auxiliars de serveis d'oci nocturn.

Aquest servei es durà a terme des de mitjans de juliol al 31 d'agost a l'Avinguda Just Marlés i als carrers propers com són Carrer Josep de Togores, Carrer Ponent, Carrer Santa Cristina, Plaça Santa Cristina, Baix de la riera- Tarradellas i Plaça del Carme, entre d´altres com a prova pilot aquest estiu i amb la possibilitat de prorrogar-se del 2025 al 2027.

Aquest serveis es coordinaran amb la Policia Local a través d'un coordinador i també mitjançant la incorporació de noves eines tecnològiques com les noves càmeres de videovigilància del centre històric.

L'Ajuntament de Lloret i una vintena de discoteques i bars signen un conveni per millorar la convivència a la zona d'oci nocturn

L'Ajuntament de Lloret i una vintena de discoteques i bars signen un conveni per millorar la convivència a la zona d'oci nocturn

L'Ajuntament de Lloret ha signat un conveni amb una vintena d'empreses d'oci nocturn  per a reforçar el compliment de l'Ordenança de Civisme i Convivència ciutadana, aquest estiu, a través de la contractació d'auxiliars de serveis d'oci nocturn. El conveni signat té per objectiu millorar el compliment de les conductes recollides a l'ordenança aprovada per Ple Municipal al 2012 i que s'ha revisat aquest any, i incidirà en el compliment de la mateixa per tal d´evitar en la mesura del possible els sorolls, la venda ambulant, el consum de begudes alcohòliques i altres drogues a la via pública, els actes de vandalisme o l'oferiment i demanda de productes i serveis il·legals a la via pública, entre d'altres.

Mitjançant el present conveni aquestes empreses d'oci nocturn es comprometen a assumir el cost econòmic de la contractació de personal auxiliar de serveis per a realitzar tasques de control dels espais públics adjacents als seus establiments amb un import total de 75.910€. Aquest import s'ha calculat en base a l'aforament total que tenen els diferents locals participants. Per la seva banda l'Ajuntament assumeix la contractació formal auxiliars de serveis d'oci nocturn donat que la competència en matèria de seguretat a la via pública i espais públics és una competència municipal. En total es contractaran entre deu i onze auxiliars de serveis d'oci nocturn.

Aquest servei es durà a terme des de mitjans de juliol al 31 d'agost a l'Avinguda Just Marlés i als carrers propers com són Carrer Josep de Togores, Carrer Ponent, Carrer Santa Cristina, Plaça Santa Cristina, Baix de la riera- Tarradellas i Plaça del Carme, entre d´altres com a prova pilot aquest estiu i amb la possibilitat de prorrogar-se del 2025 al 2027.

Aquest serveis es coordinaran amb la Policia Local a través d'un coordinador i també mitjançant la incorporació de noves eines tecnològiques com les noves càmeres de videovigilància del centre històric.