|          

L’Ajuntament de Caldes de Malavella activa un canal de difusió propi a WhatsApp

L’Ajuntament de Caldes de Malavella posa en marxa un canal de WhatsApp amb l'objectiu de millorar el flux d'informació entre l'administració i la ciutadania. Aquesta iniciativa busca facilitar l'accés a avisos, continguts pràctics sobre serveis i tràmits municipals, així com a les notícies més rellevants de la vila.

El nou canal permetrà als usuaris estar al corrent de qüestions com terminis per a gestions, sol·licituds d'ajuts, afectacions de mobilitat, avisos de protecció civil i activitats de l'agenda local. Tot i que aquesta informació ja s'ofereix a través de canals tradicionals com el web oficial, butlletins i xarxes socials, l'Ajuntament ha decidit ampliar la seva estratègia comunicativa amb una plataforma més immediata i accessible per a la població.

El sistema de missatgeria instantània garanteix la privacitat dels usuaris, ja que la comunicació és unidireccional i ni els administradors ni els seguidors tenen accés a les dades de contacte de la resta de participants. D'aquesta manera, l'administració municipal reforça el seu compromís amb el dret a una informació veraç i rigorosa sobre l'entorn més immediat dels ciutadans.

També, es pot seguir el canal a través d’aquest enllaç

L’Ajuntament de Caldes de Malavella activa un canal de difusió propi a WhatsApp

L’Ajuntament de Caldes de Malavella activa un canal de difusió propi a WhatsApp

L’Ajuntament de Caldes de Malavella posa en marxa un canal de WhatsApp amb l'objectiu de millorar el flux d'informació entre l'administració i la ciutadania. Aquesta iniciativa busca facilitar l'accés a avisos, continguts pràctics sobre serveis i tràmits municipals, així com a les notícies més rellevants de la vila.

El nou canal permetrà als usuaris estar al corrent de qüestions com terminis per a gestions, sol·licituds d'ajuts, afectacions de mobilitat, avisos de protecció civil i activitats de l'agenda local. Tot i que aquesta informació ja s'ofereix a través de canals tradicionals com el web oficial, butlletins i xarxes socials, l'Ajuntament ha decidit ampliar la seva estratègia comunicativa amb una plataforma més immediata i accessible per a la població.

El sistema de missatgeria instantània garanteix la privacitat dels usuaris, ja que la comunicació és unidireccional i ni els administradors ni els seguidors tenen accés a les dades de contacte de la resta de participants. D'aquesta manera, l'administració municipal reforça el seu compromís amb el dret a una informació veraç i rigorosa sobre l'entorn més immediat dels ciutadans.

També, es pot seguir el canal a través d’aquest enllaç